Livrare și retur


             1. Livrarea produselor

Termenul de livrare pentru produse este cuprins între 2 – 5 zile lucrătoare din momentul confirmării livrării, în funcție de destinație și modalitatea de livrare aleasă.

Livrarea produselor comandate se efectuează prin:

- ridicare de la sediu – gratuită;

- livrare prin Poșta Română – contracost – costul livrării poate fi calculat aici sau o să vă fie comunicat la confirmarea comenzii. (Ex. colet cu greutatea de 1 kg, cu valoare ramburs 450 lei – cost livrare 20.38 lei / colet);

- livrare prin curier – contracost – costul livrării în localitățile fără kilometri suplimentari este de aproximativ 20 lei, în celelalte localități se va percepe un cost suplimentar de 1 leu / km, cost suplimentar verificare colet 6 lei, costul exact al transportului o să vă fie comunicat la confirmarea comenzii. Comenzile cu valoare de peste 1000 lei se livrează gratuit.

Pot exista întârzieri față de termenul de livrare stabilit în momentul confirmării comenzii, caz în care administratorul nu își asuma nici o răspundere în numele firmelor de curierat.

Administratorul își asuma responsabilitatea în privința livrării produselor comandate de cumpărător. Riscul pieirii bunului se transferă la cumpărător în momentul predării efective a bunului.

2. Plata produselor comandate

Pentru a achita produsele comandate aveți la dispoziție trei opțiuni:

- plată ramburs;

- plată online cu cardul;

- plată prin transfer bancar.

Plata ramburs se face în lei, integral, la livrare către agentul de curierat care efectuează livrarea.

Plata online cu  cardul personal sau al firmei, în condiții de siguranță deplină, prin procesatorul de plați electronice EuPlatesc.ro. Cardurile acceptate la plata sunt cele emise sub siglele VISA (Classic si Electron) si MASTERCARD (inclusiv Maestro, daca au cod VV2/CVC2). Menționăm că se percepe niciun comision suplimentar pentru tranzacții. În cazul în care cardul este asociat unui cont în altă monedă decât RON, tranzacțiile se efectuează în lei, la cursul de schimb al băncii emitente pentru cardul respectiv. Procesarea datelor de card se face in mod exclusiv prin intermediul platformei de plata EuPlatesc.ro. ElectroniceSM nu solicită și nu stochează nici un fel de detalii referitoare la cardul dvs.

Plata cu ordin de plată - se face doar în baza facturii proforme emise de ElectroniceSM, care vi se transmite în urma confirmării comenzii de către administrator. În acest caz livrarea mărfii se face după confirmarea plătii proformei emise, în contul de mai jos:

 Nume firma: MAGOSI CLEOPATRA ILDIKO I.I.

Cont lei: RO36 BRDE 310S V670 2401 3100, deschis la BRD Sucursala Satu Mare

Cod unic înregistrare: 39965422.

  3. Politica de retur: Conform OUG 34/2014 aveți dreptul de a va retrage din prezentul contract, fără a preciza motivele și fără a suporta penalități în termen de 14 zile. Perioada de retragere expiră după 14 zile începând de la ziua la care intrați dumneavoastră sau o parte terță, alta decât transportatorul, indicată de dumneavoastră, în posesia fizică a produselor.

Aceste prevederi se completează cu legea 365/2002 privind comerțul electronic republicată și modificată și cu OUG 34/2014 privind drepturile consumatorilor în cadrul contractelor încheiate cu profesioniștii.

Pentru a vă exercita dreptul de retragere trebuie să ne informați cu privire la decizia dumneavoastră de a vă retrage din prezentul contract, utilizând formularul de retur, pe care il puteți accesa aici , sau ne transmiteți o declarație neechivocă, de exemplu, o scrisoare trimisă prin poștă sau e-mail la adresa descrisă la pct. 1 din prezentul document.

Pentru a respecta termenul-limită de retragere este suficient să trimiteți comunicarea privind exercitarea dreptului de retragere înainte de expirarea perioadei de retragere.

Consecințele retragerii: Dacă vă retrageți, vom rambursa contravaloarea produsului achitată de dvs., inclusiv costurile livrării, cu excepția costurilor suplimentare determinate de faptul că ați ales altă modalitate de livrare decât cel mai ieftin tip de livrare standard oferit de noi, fără întârzieri nejustificate și, în orice caz, nu mai târziu de 14 zile de la data la care suntem informați cu privire la decizia dumneavoastră de a vă retrage din prezentul contract, dar nu mai repede ca produsele returnate să intre in posesia noastră.

Costurile suplimentare reprezintă orice costuri (costul de livrare a returului, diminuare a valorii produselor care rezultă din manipulări, altele decât cele necesare pentru determinarea naturii calităților și funcționării produselor, taxe poștale sau de orice altă natură) care urmează a fi suportate de consumator cu ocazia exercitării dreptului de retragere. Costurile aferente serviciului de curierat nu sunt returnabile.

Vom efectua această rambursare într-un cont bancar comunicat de dvs.

Termenul este respectat dacă produsele sunt trimise înapoi înainte de expirarea perioadei de 14 zile.

Condițiile dreptului de retragere se aplică doar consumatorilor persoane fizice, definite în art 2, pct.1 al OUG 34/2014.

Va trebui să suportați costul direct al returnării produselor. Consumatorul este responsabil de integritatea produsului până la intrarea în posesia magazinului.

Sunteți responsabil pentru diminuarea valorii produselor care rezultă din manipulări, altele decât cele necesare pentru determinarea naturii, calității și funcționării produselor.

La solicitarea și cu acordul consumatorului, ElectroniceSM poate recomanda cumpărătorului achiziționarea altui produs de o calitate și la un preț echivalent cu cele solicitate în prima comandă.

Comanda inițială va fi anulată la data confirmării comenzii produsului/produselor ce înlocuiesc produsul inițial.

Daca va gândiți să returnați produsul, nu îl utilizați! Nu puteți utiliza produsele pe care le-ați primit, înainte de a lua o decizie cu privire la anularea contractului de vânzare-cumpărare. Dreptul de retragere există pentru a va permite să examinați produsul așa cum ați face-o într-un magazin, nu pentru a va oferi 14 zile de utilizare gratuită.

Nu pot fi returnate produsele care:

- au făcut obiectul unei comenzi speciale;

- au fost distinct personalizate la cererea consumatorului;

- au fost confecționate după specificațiile consumatorului (ex: nuanțarea produsului în culoarea dorită de client);

- prezintă urme de lovire, deteriorare, uzură, au fost desigilate și nu mai au ambalajul original intact, cu toate accesoriile și eticheta integră, sunt puse prin orice mijloc într-o stare necorespunzătoare repunerii în vânzare.

Pentru produsele ridicate de către cumpărător direct din magazin, întrucât cumpărătorul are posibilitatea de a verifica produsul în mod direct, nu se aplică condițiile de retur prevăzute în prezenta secțiune.

ElectroniceSM va suporta cheltuielile de retur dacă acesta îi este imputabil (produsele primite nu corespund comenzii, sunt altele decât cele comandate sau produsele sunt defecte de nou).