Livrare și retur
1. Livrarea produselor
Termenul de livrare pentru produse este cuprins între 2 – 5 zile lucrătoare
din momentul confirmării livrării, în funcție de destinație și modalitatea de
livrare aleasă.
Livrarea produselor comandate se efectuează prin:
- ridicare de la sediu – gratuită;
- livrare prin Poșta Română – contracost –
costul livrării poate fi calculat aici sau o să vă fie comunicat la
confirmarea comenzii. (Ex. colet cu greutatea de 1 kg, cu valoare ramburs 450
lei – cost livrare 20.38 lei / colet);
- livrare prin Fan Courier – contracost –
costul livrării în localitățile fără kilometri suplimentari este de
aproximativ 20 lei, în celelalte localități se va percepe un cost
suplimentar de 1 leu / km, cost suplimentar verificare colet 6 lei, costul
exact al transportului o să vă fie comunicat la confirmarea comenzii.
Pot exista întârzieri față de termenul de livrare stabilit în momentul
confirmării comenzii, caz în care administratorul nu își asuma nici o
răspundere în numele firmelor de curierat.
Administratorul își asuma responsabilitatea în privința livrării produselor
comandate de cumpărător. Riscul pieirii bunului se transferă la cumpărător în
momentul predării efective a bunului.
2. Plata produselor comandate
Pentru a achita produsele comandate aveți la dispoziție trei opțiuni:
- plată ramburs;
- plată online cu cardul;
- plată prin transfer bancar.
Plata ramburs se face în lei, integral, la livrare
către agentul de curierat care efectuează livrarea.
Plata online cu cardul personal sau al
firmei, în condiții de siguranță deplină, prin procesatorul de plați
electronice EuPlatesc.ro. Cardurile acceptate la plata sunt cele emise sub
siglele VISA (Classic si Electron) si MASTERCARD (inclusiv Maestro, daca au cod
VV2/CVC2). Menționăm că se percepe niciun comision suplimentar pentru
tranzacții. În cazul în care cardul este asociat unui cont în altă monedă decât
RON, tranzacțiile se efectuează în lei, la cursul de schimb al băncii emitente
pentru cardul respectiv. Procesarea datelor de card se face in mod exclusiv
prin intermediul platformei de plata EuPlatesc.ro. ElectroniceSM nu
solicită și nu stochează nici un fel de detalii referitoare la cardul dvs.
Plata cu ordin de plată - se face doar în
baza facturii proforme emise de ElectroniceSM, care vi se transmite
în urma confirmării comenzii de către administrator. În acest caz livrarea
mărfii se face după confirmarea plătii proformei emise, în contul de mai jos:
Nume firma: MAGOSI CLEOPATRA ILDIKO I.I.
Cont lei: RO36 BRDE 310S V670 2401 3100, deschis la BRD
Sucursala Satu Mare
Cod unic înregistrare: 39965422.
3. Politica de retur: Conform OUG
34/2014 aveți dreptul de a va retrage din prezentul contract, fără a preciza
motivele și fără a suporta penalități în termen de 14 zile. Perioada de
retragere expiră după 14 zile începând de la ziua la care intrați dumneavoastră
sau o parte terță, alta decât transportatorul, indicată de dumneavoastră, în
posesia fizică a produselor.
Aceste prevederi se completează cu legea 365/2002 privind comerțul
electronic republicată și modificată și cu OUG 34/2014 privind drepturile
consumatorilor în cadrul contractelor încheiate cu profesioniștii.
Pentru a vă exercita dreptul de retragere trebuie să ne informați cu
privire la decizia dumneavoastră de a vă retrage din prezentul contract,
utilizând formularul de retur, pe care il puteți accesa aici , sau ne transmiteți
o declarație neechivocă, de exemplu, o scrisoare trimisă prin poștă sau e-mail
la adresa descrisă la pct. 1 din prezentul document.
Pentru a respecta termenul-limită de retragere este suficient să trimiteți
comunicarea privind exercitarea dreptului de retragere înainte de expirarea
perioadei de retragere.
Consecințele retragerii: Dacă vă retrageți, vom
rambursa contravaloarea produsului achitată de dvs., inclusiv costurile
livrării, cu excepția costurilor suplimentare determinate de faptul că ați ales
altă modalitate de livrare decât cel mai ieftin tip de livrare standard oferit
de noi, fără întârzieri nejustificate și, în orice caz, nu mai târziu
de 14 zile de la data la care suntem informați cu privire la decizia
dumneavoastră de a vă retrage din prezentul contract, dar nu mai repede ca
produsele returnate să intre in posesia noastră.
Costurile suplimentare reprezintă orice costuri (costul de
livrare a returului, diminuare a valorii produselor care rezultă din
manipulări, altele decât cele necesare pentru determinarea naturii calităților
și funcționării produselor, taxe poștale sau de orice altă natură) care
urmează a fi suportate de consumator cu ocazia exercitării dreptului de
retragere. Costurile aferente serviciului de curierat nu sunt returnabile.
Vom efectua această rambursare într-un cont bancar comunicat de dvs.
Termenul este respectat dacă produsele sunt trimise înapoi înainte de
expirarea perioadei de 14 zile.
Condițiile dreptului de retragere se aplică doar consumatorilor persoane
fizice, definite în art 2, pct.1 al OUG 34/2014.
Va trebui să suportați costul direct al returnării produselor. Consumatorul
este responsabil de integritatea produsului până la intrarea în posesia
magazinului.
Sunteți responsabil pentru diminuarea valorii produselor care rezultă din
manipulări, altele decât cele necesare pentru determinarea naturii, calității
și funcționării produselor.
La solicitarea și cu acordul consumatorului, ElectroniceSM poate recomanda
cumpărătorului achiziționarea altui produs de o calitate și la un preț
echivalent cu cele solicitate în prima comandă.
Comanda inițială va fi anulată la data confirmării comenzii
produsului/produselor ce înlocuiesc produsul inițial.
Daca va gândiți să returnați produsul, nu îl utilizați! Nu
puteți utiliza produsele pe care le-ați primit, înainte de a lua o decizie cu
privire la anularea contractului de vânzare-cumpărare. Dreptul de
retragere există pentru a va permite să examinați produsul așa cum ați face-o
într-un magazin, nu pentru a va oferi 14 zile de utilizare gratuită.
Nu pot fi returnate produsele care:
- au făcut obiectul unei comenzi speciale;
- au fost distinct personalizate la cererea consumatorului;
- au fost confecționate după specificațiile consumatorului (ex:
nuanțarea produsului în culoarea dorită de client);
- prezintă urme de lovire, deteriorare, uzură, au fost desigilate și
nu mai au ambalajul original intact, cu toate accesoriile și eticheta integră,
sunt puse prin orice mijloc într-o stare necorespunzătoare repunerii în
vânzare.
Pentru produsele ridicate de către cumpărător direct din magazin, întrucât cumpărătorul
are posibilitatea de a verifica produsul în mod direct, nu se aplică condițiile
de retur prevăzute în prezenta secțiune.
ElectroniceSM va suporta cheltuielile de retur
dacă acesta îi este imputabil (produsele primite nu corespund comenzii, sunt
altele decât cele comandate sau produsele sunt defecte de nou).